Från vänster; Sandman, Easter bunny, Jack Frost, North, Toothfairy
Detta är inte själva framsidan av filmen - tror jag xD - men jag fastnade för denna. ^.^ Men framsidan var väldigt bra framställd så jag ville verkligen se den! Verkligen visar vilka karaktärerna är och att det är en film där det kommer hända mycket! Jag älskar bilderna! c: 
Päng: 10/10
 
 
Äntligen! NU har jag sett De fem legenderna! Jippie!! xD Så överlycklig här över att jag faktiskt gjort det nu! c: 
 
Den handlar om Jack Frost som så gärna vill bli sedd av barnen. Barnen måste tro på en för att de ska kunna se en och Jack var ingen man trodde på. Han gjorde allt men de fyra - North, Easter bunny, Toothfairy och Sandman var de enda barnen visste om och kunde se. Men Jacks öde kom att förändras drastiskt när Pitch Black försöker ta över världen med sin ondska och mardrömmar. Pitch ville också bli sedd precis som Jack. Men kommer Jack kämpa med de andra fyra eller kommer han ansluta sig till Pitch som har samma mål som honom - att kunna bli sedd? 
 

Dramatiska vändningar, sorgliga stunder, lycka och styrkan av att göra det man själv tror på. Här finns ett så enormt budskap att man knappt kan andas genom hela filmen. 
Dock var den lite väl sorglig i vissa stunder - enligt min åsikt. Annars är det en superbra film! 
Poäng: 9/10

Kommentera

Publiceras ej