Det är en mörk och sönderslagen framsida så man ska kunna tro att det är åt skräck hållet eller en otroligt hemsk deckare. I vilket fall som helst är det en framsida som antingen lockar en eller jagar iväg en. Inget mitt emellan. För mig var det att bli iväg jagad. Det är inte en film jag hade sett då jag varken gillar skräck eller hemska deckare. Men som tur var så såg jag inte så noggrant på framsidan innan jag kollade filmen. 
Det är en bra framsida som är väldigt välgjord och verkligen visar att här kommer det att hända mycket i filmen. Väldigt dragande eller iväg jagande som sagt. 
Poäng: 10/10
 

Filmen handlar om Sylvia som går i skolan. För tre månader sedan försvann en tjej från skolan - som hela filmen baseras på - men Sylvia är inte så intresserad av fallet. Hon är istället väldigt intresserad av Lucas som går på hennes skola. Han är mysisk och underbar och allt det som tilltalar henne. Men är allt verkligen som det ser ut? 
Hennes vänner försöker hindra henne från att umgås med honom och hennes bäste vän Harry vill mest av alla att hon lämnar Lucas. Lucas däremot vet inte längre vad han ska göra när både Sylvia inte vill vara med honom och polisen knackar på dörren och tror att han är mördaren på flickan - flickan han en gång älskade. 
Berättar Lucas sanningen för Sylvia eller är han mördaren? Eller är det någon annan? Vem är det som verkligen bevarar den mörka hemligheten om flickans försvinnande? 
 

Väldigt händelserik film där alla spelar rollerna sk*t bra. Lindsey Shaw - som spelar Sylvia - är verkligen en bra skådespelare och lyckas i flera filmer. 
Fastän framsidan var så hemsk och skrämmande tyckte jag inte att filmen var för farlig. Det hände en hel del men det var mer likt tonårsfilmer där de diskuterar en massa. Typ. xD Men den var bra. Tyckte heller inte att där kunde hända mer - där fanns verkligen allt och jag rekomenderar denna film starkt! 
Poäng: 10/10

Kommentera

Publiceras ej