Jag har alltid varit väldigt aktiv med aktiviteter och träning. Inte överdrivet mycket men ändå hållt igång. Men jag tänkte att ni skulle få veta min träning genom mitt liv så ni hänger med i vad jag jämför med och pratar om inför fortsatt träning. 
 
0-9 år: Jag höll endast igång med att röra på mig utomhus. Man hade som sagt inte riktigt datorer och mobiltelefoner att leka med under den tiden - så jag var ute ungefär hela tiden på dagen. För jag gillade det. Ibland satt jag inne men det var mest att vara ute och leka. 
Även under denna tid var jag med i scouterna. Vilket betyder att jag var ute och gick mycket. 
 
9 - 15 år: Jag tränade dans en gång i veckan istället för scouterna. 
 
15 - 17 år: Tränade dans två gånger i veckan.
 
17 - 18 år: Dans två gånger i veckan och 1 till 2 gånger annan träning på gym. 
 
Nu: Jag tränar ingenting mer än kanske går en gång i veckan på gym eller extra danskurs. Annars är jag ute och går minst varannan dag till var dag. När jag går själv joggar jag även någon kilometer för att komma igång med det med. 
 
Detta är min träningsdel av mitt liv. Inte så mycket men det håller ändå igång en. 

Kommentera

Publiceras ej